niezalogowany | english  
start  aktualności  dodaj foto  rejestracja  zaloguj  FAQ  uwagi  kontakt
   Cycki #6989 F over9000 2012-10-13 14:45:34          Powiększ foto

"dzień dobry"
Komentarze(47)Dodaj komentarz
8/10 (głosy: 450)
Zaloguj się aby głosować
kolo@2012-10-13 20:58:34
dzień dobry
trzeci_cycek@2012-10-13 22:21:35
Te piersi dostają ode mnie Specjalne Wyróżnienie. Są dokładnie takie same jak pierwsze piersi gołej kobiety, które zobaczyłem w życiu. Niewiele miałem wtedy lat, gazetę podkradłem tacie ale pamiętam do dziś. :) Dumne, mącące zmysły.
Mbay@2012-10-13 22:54:58
Nie miałem po co się tutaj logować przez dobrych parę ostatnich dni, no ale skoro wrzuciłaś kolejną fotografię... Pozostaje dać dziesionę i uprzejmie podziękować. Ten, któremu będzie dane Cię fotografować będzie szczęśliwym człowiekiem, tego jestem pewien.
sony69@2012-10-13 23:33:54
Nie mam słów..no nie mam !!!! 10
blend@2012-10-14 00:41:14
szkoda że talii brak i bioderka słabe bo biust super
sammi@2012-10-14 01:05:03
o rany :) totalnie nr1 ajjj jak ja bym takie chciała :P
over9000@2012-10-14 01:20:09
Dziękuję :) chciałam jeszcze dodać, że niebawem wrzucę kolejne zdjęcie ukazujące więcej niż tylko piersi poniewać na tym jest coś nie tak z proporcjami sylwetki :)
2.178.130.*@2012-10-14 06:42:15
Piersi cudne ,a Ty nie grzesz Sammi
2.178.130.*@2012-10-14 11:47:03
"Obok tego łańcuszka nie mogliśmy przejść obojętnie..." a ja znam te piersi Realdolly
Harry Potter@2012-10-14 12:45:09
Bardzo masywnie wyszłaś na tym zdjęciu.
over9000@2012-10-14 12:49:28
to niestety prawda :P tak to już jest ze zdjęciami, że na każdym można wyjść inaczej. Kolejne, które obecnie oczekuje na akceptację starałam się zrobić na wprost i wydaje mi się, że efekt jest dużo bardziej zgodny z rzeczywistością :)
nanka@2012-10-14 12:55:52
masywnie? bojcie sie boga ... sammi, ty tez sie boj.
gert@2012-10-14 13:12:41
Jest moc, ogromna moc :) !
ToxicBear@2012-10-14 13:38:19
oj dobry dobry :) a nawet bardzo dobry. Dyszka dla Ciebie :)
over9000@2012-10-14 14:16:57
2.178.130 Realdolly?
Englishman@2012-10-14 15:35:31
no tak, zacząłem od góry, a to tu jest początek boskości :o)
sammi@2012-10-14 16:45:52
ja mam sie bać? :P dlaczego ? ja bym się chętnie na takie cycki wymieniła serio serio :)
InGa@2012-10-14 17:27:21
Tutaj oczywiście też dyszka :) genialnie
Marco@2012-10-14 18:23:57
Mistrzostwo świata!!!
delatyn@2012-10-14 20:27:39
Uff... Piękne, duże, kształtne piersi. Niesamowity widok. Gdybym ja robił to zdjęcie, na pewno wyszło by poruszone.
delatyn@2012-10-14 20:55:34
Zajrzałem jeszcze raz popatrzeć.
LubieCycuszki@2012-10-14 23:25:28
Daję 10! Cyśki miód malina!
cycamator@2012-10-15 10:07:48
masakra ! dziesięć ;)
trzeci_cycek@2012-10-15 14:21:32
LOL. Ja też twierdzę że "masakra" ale ciekaw jestem czy dziewczyny są zadowolone z takiego komplementu. :P
marioMTK@2012-10-15 21:41:24
Cudne, w rzeczy samej, cudne!
Filonxxxl@2012-10-27 17:39:14
No nie kogę długo paczeć bo... twardnieję ;) Cudne !!!
8.10.82.*@2012-11-19 01:11:13
"Vegeta, what does scouter says about these boobs' awesomeness level?"
over9000@2012-11-22 12:08:54
czekałam na taki komentarz, jak ten powyżej! :D
mlodziutki22@2012-12-04 18:20:45
Nie pozostało mi nic innego jak dać 10pkt każdemu z Twoich zdjęć. Może przemyciłabyś tutaj swój nr gg?? Albo podała namiary na konto na jakimś innym portalu żeby można było porozmawiać z Tobą prywatnie? Podsumowując zdjęcia: kształtne, cudowne piersi, słodkie, idealne sutki, oraz znakomity brzuszek. Do tego pomalowane na czarno paznokcie u rąk, co bardzo mi się u kobiet podoba. IDEAŁ.... :*
volkadar@2012-12-18 16:35:26
zasłużone 10 pkt. i miejsce w rankingu. lubię zdjęcia czarno-białe. nie zaprzestawaj dodawać. pozdrawiam
rainbow@2013-01-03 17:58:35
O masz Ci los... jak to mawia klasyk są skowyrne ;).muszę iść się przewietrzyć ;) 10!
pan_Ciekawski@2013-01-11 13:07:04
@rainbow. Pisząc o klasyku miałeś na myśli Nienackiego? ;)
monia24@2013-02-08 22:51:26
śliczne są,jestem kobietą i szczerze zazdroszcze;)
archeon@2013-05-01 23:33:57
zazdroszczę <3
sony69@2013-07-16 17:41:19
Dla mnie fotka, jak i ciało w sam raz. niczego bym nie zmieniał.. Perfekcja, az miło się wraca do tego zdjęcia ;) Czekam na kolejną odsłonę...
7.253.16.*@2013-08-20 14:05:06
Szarpał bym jak Reksio szynkę i nie tylko cycki hehe!!!
pedro756@2013-11-05 15:38:53
Cycki lepsze niż Pameli Anderson:) Piękne!!!
aniuuusia210@2014-07-01 16:32:55
Faktycznie mozna mieć kompleksy ogladajac tak sliczne piersi. Pozdrawiam i daje 10pkt
Kingsley@2014-07-20 22:09:08
11/10... Idealne masz piersi. :*
Kingsley@2014-07-20 23:21:54
Mrrr, nirsamowicie seksowne ciało :* Gdybym mógł to dałbym 11 :D
sony69@2014-07-25 09:28:13
Gdzie jesteś ??? Dlaczego nie ma kolejnych zdjęć Bogini :)
over9000@2014-07-25 21:44:13
3 dni temu wrzuciłam zdjęcie, ale najwyraźniej nikt tu nie zagląda i nie ma zamiaru go zaakceptować :p
sony69@2014-08-31 12:05:05
Kiedy wchodzę na PC, stronka nie otwiera mi się na stronie głównej, ale właśnie z tym zdjęciem... I niech tak zostanie :) Nawet opis się zgadza :) "Dzień dobry" będzie na pewno, kiedy widzę to zdjęcie Over9000 :)
cormac@2014-09-04 20:49:20
piękne. takie egzemplarze powinny być odsłonięte 24h, niech ludzie patrzą ;))).
fajans @2015-05-16 14:25:06
olo :)
Dark@2015-08-08 15:47:28
The best 👍
sony69@2016-04-06 16:31:14
Powinnaś być na pierwszym miejscu :)

Poprzednie:
Prawy w wersji artystycznej ;P
 
Następne:
;)


    Tego autora:


  Najlepsze

1

2

3

4

było b&w, to teraz sepia

5

6

7

kolejne

8

Komórką i przy słabym świetle, więc kiepska jakośc.

9

Dobry wieczór!

10

boobies

11

dzień dobry

12

13

14

Ktoś mnie jeszcze pamięta?

15

Może tak się spodobają?

16

anula27 ;)

17

ogrodniczka ;)

18

19

20

Porannie :)

21

po długiej przerwie

22

23

24

Gorąco....

25

26

27

i taka mniejsza profeska, z rąsi :)

28

29

30

pierwsze.

31

32

Pierwsze dodane hehe, podobają się? Jutro jakieś wrzucę kolejne!

33

Z profilu. : - )

34

Dzięki za ciepłe przyjęcie!

35

POOPALANE 😊

36

komórkowa jakość / wybaczcie

37

dzisiaj w innych barwach

38

39

dawno mnie nie było...

40

prawie mi się udało uchwycić obie :))

41

drugie:)

42

43

basia

44

Zuzaa...wyzywam Cię na pojedynek ;)

45

46

47

Prosze o opinie ;-)

48

49

komentarze 'ciekawe jak będą wyglądać kiedy opuścisz ręce' mozna sobie darować ;)

50

drugi półprofil - naprawde nie wiem czemu im (nam) najlepiej w sepii



start  aktualności  dodaj foto  rejestracja  zaloguj  FAQ  uwagi  kontakt
Media o nas   Reklama   Regulamin   Cookies     1.410144